Jarkko Karhu

Kehityspäällikkö, Helsingin Sanomat 

”Hesarissa työskentelyssä on taustalla tietty yhteiskunnallinen merkityksellisyys. On hienoa olla mukana tekemässä isoja kuluttajapalveluita, joilla on merkitystä ihmisten elämässä. Meillä on töissä huippuosaajia ja -ammattilaisia, joiden kanssa pääsee tekemään kiinnostavia juttuja.

Olen kauppatieteiden maisteri Jyväskylän yliopistosta. Työurani alussa työskentelin parissa pienessä startupissa, kunnes siirryin Sanoma Digitaliin palvelupäälliköksi, projektipäälliköksi ja lopulta kehityspäälliköksi Oikotie Työpaikoille. Hesariin tulin ensin liiketoiminnan kehitystiimiin kehityspäälliköksi ja nyt työskentelen HS Devin -tiimin lähiesimiehenä. Vastaan HS:n digikehityksen roadmapin operatiivisesta puolesta ja toteutuksen vetämisestä. Yhtenä päätehtävänäni on varmistaa, että meillä osaavia ja päteviä henkilöitä tekemässä palvelua sekä omina työntekijöinä että ulkopuolisina konsultteina.

Talon sisäisinä sidosryhminä on toimituksen lisäksi mediamyynti ja kuluttajamyynti. Ilta-Sanomien kanssa käymme jatkuvaa dialogia siitä, mihin suuntaan yhteistä alustaamme viedään.

Parasta työssäni on olla mukana rakentamassa ja turvaamassa sitä, että HS on edelleen edelläkävijä modernissa mediakentässä.”