Brändiuudistus nostaa HTV:n kuluttajapalvelut yhteisen tuotemerkin alle
HTV on uudistanut kuluttajabrändinsä ja yhdistänyt laajakaista- ja digi-tv-palvelunsa yhteisen Welho-tuotemerkin alle.
HTV:n kuluttajapalveluilla on lokakuun alusta lähtien yhteinen nimi, Welho Laajakaista ja Digi-TV. Uusi nimi kattaa kaikki HTV:n laajakaistapalvelut ja digitaaliset tv-palvelut.
Welhon tutkitut kilpailuedut, kuten palvelun nopea toimitus ja käyttövalmius, joustavuus ja luotettavuus sekä hyvä hinta/laatusuhde ovat tehneet Welhosta selkeästi suosituimman laajakaistapalvelun HTV:n verkon alueella.
HTV:n koko kanavavalikoima on nyt tarjolla digitaalisena. Welho Digi-TV sisältää lähes 20 perustarjontaan kuuluvaa tv-kanavaa sekä yli 60 monipuolista maksu-tv-kanavaa erilaisissa kanavapaketeissa. Uusia Welho Digi-TV -palveluita ovat mm. elokuvakanava Showtime, viihdemaailman tapahtumia seuraava Star! ja klassikkourheilua esittävä ESPN Classic Sport. Analogiset maksu-tv-palvelut HTV:n verkossa päättyvät kokonaan marraskuun 2004 lopussa. Kasvavan kanavamäärän lisäksi digitaalisuus tarjoaa myös selvästi paremman kuvan ja äänen laadun.
HTV (Helsinki Televisio Oy) on Suomen suurin kaapelitelevisioyhtiö. Sen laajakaistaverkkoon pääkaupunkiseudulla (Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen) on kytketty yli 273.000 taloutta. HTV on osa SanomaWSOY:n sähköisen viestinnän liiketoimintaryhmää, SWelcomia.