Sanoma Magazines Praha s.r.o. on päättänyt keskittyä kuluttajalehtien julkaisemiseen ja on myynyt business-to-business-lehtensä ONE media, s.r.o.:lle. ONE media on uusi, ulkomaalaisomisteinen business-to-business-lehtien kustantaja Tshekissä.
Sanoma Magazines Prahan business-to-business-lehtiportfoliossa on neljä lehteä: markkinoinnin ja mainonnan viikkolehti Strategie, terveydenhuollon ammattilaisten viikkolehti Zdravotnicke noviny sekä kuukausittain ilmestyvät Sestra ja Postgradualni medicina.
Kaupassa siirtyvät lehtien lisäksi kaikki business-to-business-lehtien tekijät, yhteensä noin 55 henkeä. Heidän työsopimuksensa siirtyvät ONE medialle Tshekin työlakien mukaisesti.
Sanoma Magazines Praha on osa SanomaWSOY:n aikakauslehtiliiketoimintaryhmää, Sanoma Magazinesiä. Yksikkö julkaisee 16 kuluttajalehteä, joilla on yhteensä 2,5 miljoonaa lukijaa. Sanoma Magazines Praha on Tshekin johtaja aikakauslehtien kustantaja, jonka päänimikkeitä ovat viikkolehdet Kvety ja Vlasta sekä kuukausittain ilmestyvät National Geographic ja Prakticka Zena.