Belgilaiset naiset saavat vuoden loppuun mennessä ensimmäisen heille räätälöidyn mobiilipalvelun, jonka tarjoaa edullisten puhelujen ja tekstiviestien lisäksi naisille kohdennettua sisältöä. Palvelun tuovat markkinoille yhteistyössä oman alansa johtavat toimijat, aikakauslehtikustantaja Sanoma Magazines Belgium ja teleoperaattori Proximus.
Naiset puhuvat miehiä pidempiä puheluita ja haluavat tästä kustannussäästöjä. Lisäksi naiset käyttävät matkapuhelimiaan yhä enemmän tietolähteinä. He ovat myös tarkkoja siitä, millaista tietoa he haluavat vastaanottaa: matkapuhelimessa tarjottavan sisällön on sovittava vastaanottajan elämään ja kiinnostuksen kohteisiin.
"Olen iloisia, että voimme tuoda naisille suunnatun palvelun markkinoille yhdessä Sanoma Magazines Belgiumin kanssa. Sanoma Magazines Belgium on maan suurin naistenlehtien kustantaja ja tuntee kohderyhmänsä erinomaisesti. Tämä palvelu toteuttaa strategiaamme rikastuttaa palvelutarjontaamme yhteistyössä partnereiden kanssa," toteaa Proximuksen johtaja Michel Georgis.
Belgialaisista naisista 60 % lukee jotakin Sanoma Magazines Belgiumin tuotteista, kuten Flair, Libelle, Femmes d'Aujoudhui... Näin Sanoma Magazines Belgium on maan tärkein naisille suunnatun tiedon ja viihteen tarjoaja, ei vain painettujen lehtien ja verkkosivustojen, vaan nyt myös mobiilipalvelujensa kautta.
Aimé Van Hecke, Sanoma Magazines Belgiumin toimitusjohtaja kertoo: "Valttikorttimme on syvällinen ymmärryksemme siitä, mikä naisia motivoi. Sen avulla me, mainostajamme ja muut yhtiötyökumppanimme voimme tavoittaa kohderyhmämme älykkäällä ja kiinnostavalla tavalla."
Sanoma Magazines Belgium on osa SanomaWSOY-konsernin aikakauslehtiryhmä Sanoma Magazinesiä.