Sanoman mainonnan itseostoalusta Sanoma Ad Manager on saanut  Suomalainen Työ Ry:n myöntämän Avainlippu-merkin.

Avainlippu on merkki korkeasta laadusta ja vastuullisuudesta, ja se myönnetään tuotteille ja palveluille, joiden kotimaisuusaste on vähintään 50 prosenttia. Avainlippu-symboli vahvistaa Sanoma Ad Managerin asemaa luotettavana ja kotimaisena palveluna suomalaisille mainostajille. Samalla se on osoitus Sanoman sitoutumisesta kotimaisen työn tukemiseen ja suomalaisen mediakentän vahvistamiseen.

”Nopeita voittoja korostavassa maailmassa ei aina tule ajateltua, että kotimaisten tuotteiden ja palveluiden käyttämisellä on vaikutusta sekä pitkällä että lyhyellä aikavälillä. Mainostaminen kotimaisissa medioissa, vieläpä vaikka kotimaisen mainonnan ostoalustan avulla, tuo veroeuroja Suomeen, pitää riippumattoman journalismin ja demokratian puolustajan elinvoimaisena ja tarjoaa työpaikkoja lukuisille suomalaisille. Pidetään siis porukalla huoli kotimaisen tuotannon, tuotteiden ja palveluiden kilpailukyvystä. Kotimaisuuden suhteen arvovalinta on nimittäin voittajan valinta”, Sanoman B2B:n kaupallinen johtaja Tuomas Airisto sanoo.

Sanoma Ad Manager on suunniteltu vastaamaan suomalaisten yritysten ja mainostajien tarpeisiin. Se tarjoaa tehokkaan, luotettavan ja joustavan ratkaisun digitaalisen mainonnan hallintaan Sanoman kotimaisissa digimedioissa. Palvelu tukee laajasti eri digitaalisia mainosmuotoja, ja sen avulla mainostajat voivat tavoittaa kohdeyleisönsä laadukkaassa ja luotettavassa Sanoman mediaympäristössä.

Lisätiedot:
Tiia Kaipainen
Performance Marketing Manager
+358 50 431 0555
tiia.kaipainen@sanoma.com

www.admanager.fi

www.admanager.fi/blogit/avainlippu

Sanoma Media Finland on Suomen suurin kaupallinen mediatalo. Teemme luotettavaa ja kiinnostavaa journalismia, elämyksellistä viihdettä ja vaikuttavia markkinointiratkaisuja. Sanoma Media Finland on osa Sanomaa, joka on kuluttajamedian ja oppimisen eurooppalainen edelläkävijä.