Creative Specialist

Sijainti: Helsinki
Hakuaika päättyy: 16.02.2020

Oletko digitaalisen markkinoinnin ammattilainen, joka rakastaa tarkkuutta ja analytiikkaa? Haemme Creative Specialistin tehtävään äitiysloman sijaista maaliskuusta alkaen.

Luovan tuotannon tiimimme toteuttaa kaupallisia ratkaisuja mainostaja-asiakkaille kaikkiin Sanoman kanaviin: natiivimainontaa uutis- ja lifestylemedioissa sekä ohjelmayhteistöitä ja promootioita radion ja TV:n puolella. Avautuva tehtävä painottuu natiivimainonnan kampanjoiden raportointiin ja analyysiin. Monimediallisessa tiimissä pääset myös laajentamaan työnkuvaa TV:n, radion ja somen puolelle.

Creative Specialist vastaa luovien kampanjoiden loppuraportoinnista ja analyysistä hyödyntäen sekä Google Analyticsia että Sanoman omia työkaluja. Työnkuvaan kuuluu myös kaikkien natiivikampanjoiden kokonaisdatan dokumentointi ja benchmark-datan tuottaminen. Lisäksi Creative Specialist koordinoi natiivikampanjoiden brand lift -tutkimukset ja osallistuu useisiin mielenkiintoisiin kehityshankkeisiin.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää:

  • Analyyttisyyttä ja tarkkuutta.
  • Excelin, Google Analyticsin ja PowerPointin hyvää hallintaa. Uusien työkalujen luontevaa käyttöönottoa.
  • Projektinhallintakokemusta ja priorisointikykyä. Et pelästy lukuisten hankkeiden työstämistä samaan aikaan.
  • Kykyä työskennellä itsenäisesti, mutta myös tiimin aktiivisena jäsenenä.
  • Hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa.
  • Asiakaskeskeisyyttä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn digitaalisen markkinoinnin näköalapaikalla, osana dynaamista ja kannustavaa tiimiä Sanomatalossa. Asiakkaisiimme lukeutuvat kiinnostavimmat kotimaiset ja kansainväliset brändit.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kati Heikinheimo, Team Lead, Luova tuotanto / kati.heikinheimo@sanoma.com tai 040 353 2632.

 

Aina tulee sanomista – kerro se luovuudella!

#sanomista

Sijainti
Helsinki, Suomi

Työn tyyppi
Kokoaikainen

Työsuhteen tyyppi
Määräaikainen työsuhde