Customer Success Manager

Sijainti: Helsinki
Hakuaika päättyy: 24.01.2021

Haemme Sanoman mediamyynnin markkinointipalvelut yksikköön Customer Success Manageria tuottamaan markkinointi-investointien analytiikkaa (ROMI) ja optimointia asiakkaillemme.

Tehtävässä pääset vastaamaan Sanoman uuden palvelualueen onnistuneesta lanseerauksesta, auttamaan asiakkaitamme kasvattamaan omaa kysyntäänsä sekä rakentamaan kasvua suomalaiseen talouteen markkinoinnin voimalla. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä muiden markkinointipalveluita tuottavien ja kehittävien asiantuntijoiden ja johtajien kanssa sekä osallistut tiiviisti asiakas- ja myyntityöhön yhdessä myynnin kanssa.

Työ on monipuolista ja tehtäviisi kuuluu esimerkiksi:

  • Hankkia asiakkaita uudelle palvelualueelle yhdessä myynnin kanssa
  • Johtaa Sanoma Analytics Manager -työkalun toteutusprojekteja ja asiakkaan menestymistä yhteistyössä asiakasyrityksen johtajien ja asiantuntijoiden, mediatoimistojen strategien ja analyytikkojen sekä Sanoman myyntivastaavien ja teknologiapartnerimme data scientistien kanssa
  • Määrittää markkinointitoimenpiteiden vaikutus asiakkaiden liiketoimintaan Sanoma Analytics Manager -työkalun analyysien avulla
  • Seurata asiakkaiden tärkeimpiä liiketoiminnan ja markkinoinnin KPI-mittareita sekä suositella tarvittavia toimenpiteitä tulosten parantamiseksi
  • Ymmärtää ja optimoida asiakkaiden liiketoimintaprosesseja ja tunnistaa mahdollisuuksia parantaa asiakkaiden myyntiä ja kannattavuutta
  • Toimia tulkkina asiakkaalle markkinointianalytiikassa
  • Tunnistaa lisä- ja ristiinmyyntimahdollisuuksia asiakastarpeiden perusteella
  • Osallistua Sanoman tuotekehitykseen kokemuksellasi markkinoinnin tehokkuudesta ja asiakastarpeista

 Tehtävää varten arvostamme seuraavia ominaisuuksia:

  • Vahvaa liiketoiminnan konseptuaalista osaamista
  • Kykyä ratkaista asiakkaan ongelmia ja esittää konkreettisia toimenpiteitä tulosten aikaansaamiseksi
  • Analyyttistä ajattelua sekä käytännön kokemusta analytiikasta
  • Proaktiivista, tuloshakuista ja käytännönläheistä työskentelyotetta
  • Taustaa esimerkiksi markkinoinnista, asiakasvastuullisesta myynnistä, konsultoinnista tai projektinjohtamisesta
  • Mielellään yli 5 vuoden kokemusta markkinoinnin suunnittelusta (esim. mediasuunnittelu), markkinoinnin konsultoinnista tai analytiikasta
  • Korkeakoulututkintoa kauppatieteistä, tuotantotaloudesta, informaatiotieteistä tai vastaavasta
  • Vahvaa Microsoft PowerPoint ja Excel -osaamista, edistyneen analytiikan ja työkalujen osaaminen katsotaan eduksi
  • Sujuvaa suomen ja englanninkielen osaamista

Tarjoamme sinulle alati kehittyvän, mielenkiintoisen tehtävän sekä mahdollisuuden työskennellä Suomen parhaiden mediabrändien ja kasvavan markkinointipalveluiden tarjoaman parissa. Saat mahdollisuuden kehittää osaamistasi isossa mediatalossa alan parhaiden ammattilaisten kanssa. Työskentelet joustavasti etänä ja/tai pandemiarajoitusten purkujen jälkeen Sanomatalossa Helsingin ydinkeskustassa.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 24.1.2021 täyttämällä sähköinen hakulomake. Lisätietoja tehtävästä antaa Director, Business Management and Marketing Services Aksel Hallama numerossa 0400 422 188 tai aksel.hallama@sanoma.com keskiviikkona 13.1. klo 8:30-10:00 tai maanantaina 18.1. klo 14-16.

Sijainti
Helsinki, Suomi

Työn tyyppi
Kokoaikainen

Työsuhteen tyyppi
Vakituinen työsuhde