Aina tulee sanomista -konseptissa kiteytettiin kaikki olennainen, mikä liittyy markkinointiin eli ihmisiin vaikuttamiseen. Mainonnan huomioarvo oli lähes 70 prosenttia markkinointipäättäjien vaativassa kohderyhmässä. 90 prosentin mielestä uusi slogan Aina tulee sanomista sopii hyvin Sanomalle.  Mainonta koettiin rohkeaksi, kilpailijoista erottuvaksi, keskustelua herättäväksi ja asiakaslähtöiseksi.”Palaute sekä asiakkailtamme että omalta väeltä oli kautta linjan positiivista, joten rohkenin odottaa hyviä tuloksia. Silti nämä tulokset yllättivät. En muista nähneeni vastaavia lukuja aikaisemmin.  Aina tulee sanomista meni kerralla läpi kohderyhmäämme ja elää jo sekä puheissa että teoissa. Aika harvat sloganit muistetaan vuosikausienkaan työn jälkeen, joten parissa kuukaudessa aikaansaatu tulos on häkellyttävä. Folkin kuningasidea osui ja upposi”, sanoo Elina Bono, Head of Marketing B2B, Sanoma Media Finland.Tavoitellun viestin läpimeno näkyy niin tutkimustuloksissa kuin arjessa Sanomalla. Uskalias viesti jakaa aina mielipiteitä, mutta rohkeuteen kannustaminen kannatti ja markkinointiväkeä se kampanjatutkimuksen mukaan puhutteli.”Aina tulee sanomista on enemmän kuin konsepti tai slogan. Se on Sanoman asenne. Suuri tavoite olisi, että se tarttuisi kaikki suomalaisiin markkinoijiin ja koko maan markkinointitekemisen taso nousisi entisestään”, sanoo mainostoimisto Folkin toimitusjohtaja Tommi Laiho.Suomitutkassa tehdyn kyselyn kohderyhmänä olivat Sanoman B2B-asiakkaat sekä media- ja mainostoimistot.