Tiedote 6.2.2019Annika Väisänen-Mattila siirtyi Sanomalle Carat Finlandista, jossa hän toimi viimeisimmässä tehtävässään asiakkuusryhmä- ja viestintäjohtajana sekä Carat Finlandin johtoryhmän jäsenenä. Aiemmin hän on työskennellyt DNA:lla muun muassa markkinointipäällikkönä.”On äärimmäisen mielenkiintoista tulla Suomen suurimpaan mediataloon alan keskiöön. Sanomalla on paljon kontaktipintaa suomalaisiin kuluttajiin ja sen brändeillä on vaikuttava suhde yleisöönsä. On hienoa päästä kehittämään markkinointiviestinnän toimistojen asiakaskokemusta Sanomalla ja olla mukana luomassa toimistoille hyvää alustaa koskettavien ja tuloksellisten mediaratkaisujen suunnitteluun”, Annika Väisänen-Mattila sanoo.”Kehitämme jatkuvasti uusia keinoja varmistaaksemme tulokselliset ratkaisut asiakkaillemme. Tämä vaatii uudenlaista yhteistyötä ja syvempää kumppanuutta myös toimistojen kanssa markkinointiviestinnän vaikuttavuuden kehittämisessä. Muun muassa yhteistyö datan parissa tuo merkittävää lisäarvoa vaikuttavan markkinointiviestinnän keinovalikkoon. On hienoa, että saamme kokeneen markkinoinnin ja mediatoimiston ammattilaisen mukaan tiimimme”, Tero Huovila toteaa.