Huuto.net ja Hintaseuranta.fi uudelle omistajalle

Sanoma Media Finland on myynyt Huuto.net ja Hintaseuranta.fi -palvelut. Liiketoiminta siirtyi 21. lokakuuta alkaen ePrice Oy:lle, joka keskittyy jatkamaan Huuto.netin ja Hintaseuranta.fi:n liiketoimintaa. Liiketoimintakaupan mukana uuden yhtiön palvelukseen siirtyy 11 henkilöä vanhoina työntekijöinä.

Tiedote 22.10.2019

Huuto.net ja Hintaseuranta.fi -palveluiden liiketoiminta jatkuu ennallaan. Sanoma Media Finlandiin kuuluva Sanoma Digital keskittyy strategiansa mukaisesti jatkossa työnhaun ja asumisen palveluihin sekä SAAS- ja alustaliiketoimintaan.

Sanoma on solminut ostajan kanssa palvelusopimuksen, jolla varmistetaan Huuto.netin ja Hintaseuranta.fi:n liiketoiminnan jatkuvuus. Palvelujen display-myynti jatkuu toistaiseksi ennallaan osana Sanoman verkostoa.

”Huudolla ja Hintaseurannalla on uniikit käyttäjäryhmät ja vahva palvelukokonaisuus. Uskomme, että näihin palveluihin keskittyvä uusi omistaja voi parhaiten tarjota palveluille kasvunäkymiä”, Sanoma Digitalin liiketoimintajohtaja Marja-Leena Tuomola sanoo.

”Näemme Huudossa ja Hintaseurannassa vahvaa potentiaalia, ja haluamme investoida näiden palvelujen liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvattamiseen”, ePrice Oy:n toimitusjohtaja Jari Piiponniemi toteaa.

Sanoma Digitaliin kuuluvat jatkossa Oikotie Työpaikat, Oikotie Asunnot, Rakentaja.fi, Puutarha.net, Sähkövertailu.fi, Omataloyhtiö.fi -palvelut sekä kiinteistönvälittäjille ja rakennusliikkeille järjestelmäpalveluja tarjoava PDX ja autoliikkeille SAAS-palveluja tarjoava Netwheels.

22.10.2019