Jari Rask on nimitetty vastaamaan Sanoman tapahtumien myynnin tuotteistuksesta

Jari Rask on nimitetty Sanoma Media Finlandin B2B-organisaatiossa Business Manager, Events -rooliin vastaamaan tapahtumien myynnin tuotteistuksesta ja kaupallistamisesta.

Sanoman tapahtumat tavoittavat ensi vuonna noin puoli miljoonaa tapahtumakävijää. Tapahtumatarjonta kattaa Nelonen Media Liven kesäfestivaalit, Gloria Fashion Show’n ja vuoden suurimman tapahtuman, eli Olympiastadionin avajaiset. Stadionation on Suomen suurin viihdespektaakkeli, jossa lavalle nousee kattava joukko Suomen suurimpia tähtiä.

Jari Rask on nimitetty 1. marraskuuta alkaen vastaamaan tapahtumien myynnin tuotteistuksesta ja kaupallistamisesta. Hän on työskennellyt aikaisemmin muun muassa autoalan kansallisen kattojärjestön AKK Sports Oy:n myynnin ja kumppanuuksien parissa, Tiketin myyntijohtajana ja mainostoimisto Buorressa.

”Parhaimmillaan tapahtumayhteistyö on yrityksen arvopohjasta kumpuava strateginen valinta. Pyrimme pitämään tapahtumaportfoliomme sellaisena, että se palvelee yritysten tarpeita mahdollisimman kattavasti. Tarpeet voivat liittyä työnantajamielikuvaan, brändin rakentamiseen, top-of-mindin saavuttamiseen tai vaikka yksittäisen tuotteen lanseeraukseen. Me autamme asiakkaitamme valitsemaan keinot, jotka palvelevat tätä tarkoitusta parhaalla mahdollisella tavalla”, Jari Rask sanoo.

”Olen iloinen saadessani Jarin tiimiimme. Hänen laaja kokemuksensa myynti- ja markkinointialalta sekä tapahtumatuotteistuksesta takaa sen, että hänellä on paljon annettavaa Sanoman tapahtumien kaupallistamiseen”, toteaa Sanoman B2B-organisaatiossa viihdemedioista vastaava Pia Kuhakoski.

 

29.11.2019