Kati Saarela Sanoma Digitalin markkinointijohtajaksi

KTM Kati Saarela on nimitetty 3.9. alkaen Sanoma Digitalin markkinointijohtajaksi johtamaan ja kehittämään Oikotien markkinointia ja viestintää.

Kati siirtyy Sanomaan TallinkSiljalta, jossa hän on työskennellyt kolmen vuoden ajan ja vastannut viimeisimpinä Suomen Club One -kanta-asiakasmarkkinoinnista ja CRM-toimenpiteistä eri kanavissa sekä 10 hengen tiimistä. Aiemmin hän toimi liikkeenjohdon konsulttina erilaisissa asiakkuudenhallinnan, markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisen projekteissa. Tätä ennen hän on toiminut myös markkinointipäällikkönä ja -suunnittelijana TeliaSoneralla.

”Oikotie on kovassa kasvuvauhdissa, ja laajennamme tarjontaamme asuntojen ja työpaikkojen lisäksi uusiin kaikkia suomalaisia koskettaviin palveluihin. On hienoa, että saimme kokeneen markkinoinnin ammattilaisen viemään Oikotien useasti palkittua markkinointia seuraaviin kehitysvaiheisiin”, Sanoma Digitalin liiketoimintajohtaja Marja-Leena Tuomola toteaa.

”Oikotie on mukana elämän suurissa valinnoissa. Olen erittäin innoissani päästessäni kehittämään Suomen johtavan markkinapaikan Oikotien markkinointia”, Kati Saarela sanoo.

Oikotien markkinoinnista aiemmin vastannut Elina Bono on siirtynyt vastaamaan Sanoma Media Finlandin btob-markkinoinnista.

 

07.08.2018