Me Naiset ja IS nyt samassa osoitteessa IS.fi/menaiset

”Tämä on uusi, kiinnostava ja kestävä tapa tuoda aikakaussisällöt osaksi digitaalista mediankäyttöä”, Ilta-Sanomien vastaava päätoimittaja Johanna Lahti sanoo.

 


Me Naisten digitaaliset sisällöt julkaistaan jatkossa Ilta-Sanomien alla. Tavoitteena on kasvattaa entisestään Me Naisten brändiä ja vahvistaa Ilta-Sanomien kykyä palvella naisyleisöjä.

IS:n palvelun sisälle toteutettava Me Naisten digiympäristö on brändille uskollinen, ja sisällöt tuottaa Me Naisten toimitus. Sisältölupauksen ytimessä on puhua suoraan naisille tärkeistä asioista yhdessä naisten kanssa.

”Me Naiset tuntee suomalaiset naiset paremmin kuin kukaan. On mahtavaa, että saamme Me Naisten huippusisällöt osaksi Suomen suurinta verkkopalvelua ja voimme tarjota vieläkin monipuolisempaa uutta luettavaa yleisöllemme. Tämä on uusi, kiinnostava ja kestävä tapa tuoda aikakaussisällöt osaksi digitaalista mediankäyttöä”, Ilta-Sanomien vastaava päätoimittaja Johanna Lahti sanoo.

Myös jatkossa Me Naisissa julkaistaan juttuja kiinnostavimmista ihmisistä ja uusia näkökulmia ajankohtaisista aiheista.

”Me Naiset aikoo jatkossakin erottautua sillä, että olemme naisten puolella ja nostamme yhteiskunnalliseen keskusteluun naisille tärkeitä puheenaiheita. Jotta tavoitamme jatkossakin Me Naisten lukijat myös digissä, meidän pitää tehdä sisältöä, joka on aina oivaltavaa, terävää, informatiivista ja hauskaa – siis ainakin jotain näistä tai parhaimmillaan kaikkea yhdessä”, Me Naisten päätoimittaja Iina Artima-Kyrki sanoo.

Uudistuksesta kerrotaan uudessa Löydä jotain, mitä et osannut etsiä -markkinointikampanjassa.

”Pyörimme päivittäin verkossa enemmän ja vähemmän päämäärättömästi etsien jotain kiinnostavaa, viihdyttävää tai merkityksellistä. Kampanja ponnistaa tästä tunnistetusta tarpeesta ja todentaa yllättävällä tavalla sisältöjen runsauden ja monipuolisuuden”, brändistrategi Niina Aaltio sanoo.

Markkinoinnin konseptin on yhdessä Me Naisten tekijöiden kanssa suunnitellut TBWA Helsinki, jonka käsialaa ovat myös tänä vuonna lanseeratut IS – Mistä puhutaan sekä Me Moninaiset – Me Naiset -brändikonseptit.

Ilta-Sanomat on Suomen suurin uutismedia, suurin iltapäivälehti sekä verkon ja mobiilipalvelujen markkinajohtaja, jonka sisältöjen parissa viihdytään vuorokauden ympäri. IS luo päivän puheenaiheet kertomalla uutiset ensimmäisenä mobiilissa ja verkossa sekä tarjoamalle oivaltavia näkökulmia uutisten takaa.

Me Naiset on Suomen tavoittavin naistenlehti. Me Naiset tuntee suomalaiset naiset ja naiset tuntevat Me Naiset. Särmikäs ja hyväntuulinen Me Naiset tietää mistä naiset nyt innostuvat ja tarjoaa hyvän fiiliksen ja inspiraation lisäksi ajankohtaisimmat ihmiset ja ilmiöt, viimeisimmät uutuudet, kiinnostavimmat reportaasit ja aina uusia näkökulmia.
Katso kampanjavideo
Lue Me Naisten päätoimittajan kirjoitus:

Me Naisten Iina Artima-Kyrki: Naistenlehdet tekevät naisia näkyviksi ja lisäävät suvaitsevaisuutta

 

01.09.2020