Oikotien Kun aika on -kampanjalle kansainvälinen markkinointipalkinto

ICMA (The International Classifieds Marketplaces Association) palkitsee vuosittain onnistumisia markkinapaikkojen alalla. Oikotie voitti kultaa toimialan parhaasta markkinoinnista.

Tiedote 7.5.2018

Luovuus tunnettuuden kasvattamisessa ja idean omaperäisyys olivat tärkeimmät kriteerit sarjassa. Innovation Awards -palkinnosta kilpaili 26 markkinapaikkaa 16 eri maasta.

Oikotie on mukana elämän suurissa valinnoissa, kuten uuden kodin tai työpaikan vaihtamisessa, joihin liittyy usein suuria tunteita. Oikotien mainonta kertoo tunteellisilla tarinoilla luopumisen vaikeudesta. Iso muutos markkinointistrategiassa oli Oikotien kattobrändin mainonta erillisten palveluiden oman mainonnan sijaan matkalla kohti markkinajohtajuutta. Uusi strategian ja sen tuomat tulokset vakuuttivat sekä tuomariston että yleisön Wienissä. Oikotien tunnettuus, käynnit, yhteydenotot ja markkinaosuus ovat nousseet merkittävästi.  

”Olemme onnistuneet sekä mediasuunnittelussa että luovissa ratkaisuissa ja tulokset ovat olleet erinomaiset. Sanoman monimedialliset ratkaisut ja Cassiuksen luomat materiaalit ovat toimineet hyvin.  Olen todella ylpeä, että Oikotien mainonta oli niin tuomariston kuin eri maista tulevien markkinapaikkojen ammattilaisista koostuvan yleisön mieleen” , kertoo Oikotien markkinointipäällikkö Elina Bono.

Oikotien menestyksekkään Kun aika on -konseptin on ideoinut ja toteuttanut Intohimotoimisto Cassius. Kaikki mainosfilmit on tuottanut tuottaja Ari Laitinen Otto Tuotanto Oy:sta ja ohjannut ohjaaja Anssi Määttä

”Oikotien mainonta on ollut yhteistyömme alusta lähtien tarkasti mitattua. Myynti ja käynnit seuraavat tunnettuuden kasvua suunnitellusti. Ohjenuoramme on ollut jokaisessa lähdössä tehdä edellistä parempi toteutus. Hienoa saada tunnustusta erittäin kilpailulla toimialalla kansainvälisestikin”, kertoo copywriter Antti Tuominen Cassiukselta.

Kts. lisätietoja Kun aika on -mainonnan tuloksista täältä: https://media.sanoma.fi/caset/Oikotie

Lisätietoja:

Elina Bono, markkinointipäällikkö / Oikotie
puh: 040  746 04 27
elina.bono@sanoma.fi

OIKOTIE

Oikotie on luotettava ja tehokas markkinapaikka, joka vie helpoimmin parhaaseen lopputulokseen: uuteen kotiin, työhön tai kauppoihin. Oikotie on mukana elämän suurissa valinnoissa.

www.oikotie.fi

ICMA

ICMA (Internation Classified Market Place Association) on maailman johtavien luokitellun median yritysten kattojärjestö. ICMA tukee yhteisöön kuuluvien jäsenyrityksien toimintaa edistäen kansainvälistä yhteistyötä, verkostoitumasta ja alan innovaatioita. 

https://www.icmaonline.org/

07.05.2018