Petri Vatanen on nimitetty vastaamaan Sanoman mainonnan teknologian kehityksestä

Petri Vatanen on nimitetty 20. toukokuuta alkaen Sanoman B2B-organisaatioon vastaamaan mainonnan teknologian kehityksestä Head of Ad Technology -roolissa.

Petri Vatanen lähti kuusi vuotta sitten Sanomalta Fintotolle vetämään digitaalisten kanavien myyntiä ja markkinointia. Viime vuodet hän on työskennellyt markkinointitoimisto Dagmarissa muun muassa Suomen suurimpien mainostajien strategisena konsulttina Director, Digital -tehtävässä.

”Pete on yksi Suomen kovimmista digitaalisen markkinoinnin osaajista. Hänen paluunsa Sanomalle lisää merkittävästi sekä asiakasymmärrystä että teknologiaosaamista digitaalisissa toiminnoissamme”, Sanoman B2B-toimintojen digijohtaja Jaakko Kuivalainen toteaa.

”Sanoma on edelläkävijä vaikuttavien digitaalisten markkinointiratkaisujen kehittämisessä, ja on mahtavaa palata työskentelemään Sanoman luovien ja näkemyksellisten digiammattilaisten joukkoon”, Petri Vatanen kommentoi.

29.04.2019