Data on meillä Sanomalla tärkeä käytännön työkalu. Kehitämme sisältöjä sen pohjalta, mikä ihmisiä kiinnostaa, parannamme palvelujen toimivuutta käyttötietojen perusteella ja tarjoamme datan avulla mielekkäämpää ja osuvampaa mainontaa. Datan ansiosta voimme kehittää suomalaisille jatkuvasti kiinnostavampaa, paremmin toimivaa ja palvelevampaa mediaa.EU:n yleinen tietosuoja-asetus GDPR astuu lopullisesti voimaan tänään 25.5.2018. GDPR takaa asiakkaille entistä paremman yksityisyydensuojan ja parantaa mahdollisuuksia oman datan hallinnointiin. Datan turvallinen ja vastuullinen käsittely on meille tärkeää, ja pyrimme jatkossakin toimimaan tällä alueella esimerkkinä ja edelläkävijänä.Tietosuojalausekkeemme on nyt päivitetty vastaamaan GDPR:n vaatimuksia. Ajantasainen tieto siitä, millä tavoin ja mihin tarkoituksiin dataa meillä käytetään ja miten siihen voi itse vaikuttaa löytyy aina osoitteesta sanoma.fi/tietosuoja.