Tero Tiainen on nimitetty vastaamaan Sanoman digitaalisten tuotteiden myynnin kehittämisestä

Tero Tiainen on nimitetty 20. marraskuuta alkaen Sanoma Media Finlandin mediamyyntiin Head of Digital -rooliin vastaamaan videoiden ja digitaalisten tuotteiden tarjooman kehittämisestä.

Tero Tiainen siirtyi Sanomalle Kodit.io:n Chief Marketing Officerin tehtävästä. Aiemmin hän on työskennellyt johtotehtävissä eri digi- ja mediatoimistoissa.

”Menestyäkseen tänä päivänä mainostajien on hallittava sekä tarkka kohdentaminen datan avulla että laajojen yleisöjen puhutteleminen. Sanoma tarjoaa Suomen tehokkaimman digipeiton läpinäkyvästi, turvallisesti ja luotettavasti ja aina kotimaisessa verkostossa. Tässä ympäristössä on luonnollisesti todella kiinnostavaa päästä kehittämään digituotteiden liiketoimintaa ja dataratkaisuja ”, Tero Tiainen sanoo.

”Teron vankka asiantuntemus sekä asiakkaan puolelta että toimistosta tuo meille erinomaista osaamista digitaalisten tuotteidemme kehitykseen ja myyntiin. Joka viikko sivustomme kautta kertyy lähes 260 000 000 sivulatausta. Terolla riittää tehtävää voidaksemme jatkossakin auttaa parhaalla mahdollisella tavalla mainostajia − oli kyse sitten tunnettuuden rakentamisesta tai nopeaan kauppaan tähtäävästä toimenpiteestä ”, kommentoi johtaja Karri Ahonen Sanoma Media Finlandin mediamyynnistä.

27.11.2018