s

Tiedotteet

  • 03.07.2020
    Sanoma julkaisee vuoden 2020 puolivuosikatsauksensa 24.7.2020
    Sanoma Oyj, lehdistötiedote, 3.7.2020 klo 11.00 Sanoma julkaisee vuoden 2020 puolivuosikatsauksensa 24.7.2020 Sanoma julkaisee 1.1.-30.6.2020 puolivuosikatsauksensa perjantaina 24.7.2020 n. klo 8.30. Raportti ja siihen liittyvät materiaalit ovat saatavilla osoitteessa www.sanoma.com/fi/sijoittajat heti julkistamisen jälkeen. Analyytikoille ja sijoittajille järjestetään englanninkielinen webcast ja…
  • 26.06.2020
    Anna sen soida! Yli tuhat musiikin ammattilaista haki tukea – nyt on sinun vuorosi auttaa
    Anna sen soida -kampanja muusikoiden ja musiikintekijöiden tukemiseksi pyörähti käyntiin kesäkuussa. Musiikin edistämissäätiön tukihaussa oli yli tuhat hakijaa. Anna sen soida -kampanja luukuttaa kotimaisen musiikin puolesta koko kesän ja vetoaa musiikin ystäviin: auta sinäkin musiikin ammattilaisia tiukimman yli tilanteessa, jossa…
  • 25.06.2020
    HS julkaisee kiehtovia juttusarjoja läpi kesän – heittäydy rikosten maailmaan tai rahan roadtripille
    ”Sydänkesällä suomalaisilla on aikaa ja halua lukea huolellisesti tehtyä kiinnostavaa journalismia. Vastasimme lukijoiden toiveeseen koota kesäsarjat isoksi monipuoliseksi kokonaisuudeksi”, kertoo päätoimittaja Kaius Niemi. 
  • 18.06.2020
    Mainonnan määrä Suomessa laski 42 % toukokuussa 2020, Sanoma suoriutui markkinoita paremmin
    Sanoma Oyj, lehdistötiedote, 18.6.2020 klo 15.45 Mainonnan määrä Suomessa laski 42 % toukokuussa 2020, Sanoma suoriutui markkinoita paremmin Kantar TNS:n tänään julkaistun markkinatutkimuksen mukaan mainonnan määrä Suomessa laski toukokuussa 42,2 % (-41,2 % ilman kevään 2019 eduskunta- ja EU-parlamenttivaalien mainonnan vaikutusta),…
  • 12.06.2020
    Heidi Björklöf portfoliokehityksestä ja markkinoinnista vastaavaksi johtajaksi Sanoman Uutis- ja featuremediaan
    ”On upeaa päästä työskentelemään Suomen arvostetuimpien uutis- ja aikkaribrändien kanssa ja vaikuttamaan niiden menestykseen myös tulevaisuuden kuluttajien parissa. Olen ylpeä päästessäni sanomalaiseksi ja odotan innoissani työskentelyä dynaamisessa ja kehittyvässä mediamaailmassa menestyvän tiimin ja kollegoiden kanssa”, Heidi Björklöf sanoo.
  • 11.06.2020
    Anna sen soida! Sanoma tukemaan muusikoita ja musiikintekijöitä – kesäksi mittava varainkeruukampanja ja musiikkialan ammattilaisille töitä uudella radiokanavalla
    Kuluva kevät on ollut monella tapaa poikkeuksellinen, ja poikkeuksellinen tulee olemaan myös Suomen kesä, jossa ei rokki soi tai festivaaleilla juhlita. Tilanne on monille alan ammattilaisille ja erityisesti muusikoille ja musiikintekijöille taloudellisesti katastrofaalinen. Sanoman käynnistämä Anna sen soida -kampanja tähtää yhteensä miljoonan euron tukipakettiin suomalaisen musiikin hyväksi. Tavoitteena on varmistaa, että…
  • 10.06.2020
    Korona on jo nyt muuttanut 3,2 miljoonan suomalaisen lomasuunnitelmia – Elina Salon viisi vinkkiä elämykselliseen poikkeuskesään Suomessa
    Kolme miljoonaa suomalaista aikoo lomailla loppuvuoden 2020 aikana, mutta kaksi miljoonaa heistä ei vielä tiedä missä, kirjoittaa Matkaoppaan toimituspäällikkö Elina Salo. Tässä Elinan viisi elämyksellistä vinkkiä, joilla poikkeuskesästä Suomessa jää muitakin muistoja kuin virus.
  • 09.06.2020
    Opettajat saavat kesälukemiseksi kaksi ilmaista Kodin Kuvalehteä – lehtilahja on kiitos poikkeuskeväästä
    ”Me monet etätöihin marssitetut toimistotyöläiset saimme sivusta seurata, miten opettajat ottivat hienosti kopin ja lähtivät opettamaan lapsiamme oman kotikeittiönsä pöydän äärestä. Halusimme kiittää opettajia koronakevään ja etäopetuksen jälkeen kesälahjalla”, päätoimittaja Minna McGill kertoo.​
  • 27.05.2020
    Sanoma selvitti: Itsensä hoitamiselle on vaikea löytää aikaa, vaikka tarve muutokselle olisi kova – oma saamattomuus suurin este, apua aikakauslehdistä
    Lähes puolet suomalaisista kokee haasteita hyvinvoinnin edistämisessä ja ylläpitämisessä. Haasteet korostuvat yli 45-vuotiailla naisilla, joista keskimääräistä useampi huolehtii itsensä lisäksi myös läheistensä hyvinvoinnista. Hyvinvoinnin edistämisessä aikakauslehdillä on tärkeä rooli, selviää Sanoman teettämästä laajasta hyvinvointitutkimuksesta.
  • 20.05.2020
    Mainonnan määrä Suomessa laski 43 % huhtikuussa 2020, Sanoma suoriutui markkinoita paremmin
    Sanoma Oyj, lehdistötiedote, 20.5.2020 klo 14.45 Mainonnan määrä Suomessa laski 43 % huhtikuussa 2020, Sanoma suoriutui markkinoita paremmin Kantar TNS:n tänään julkaistun markkinatutkimuksen mukaan mainonnan määrä Suomessa laski huhtikuussa 42,8 % (-38,2 % ilman kevään 2019 eduskunta- ja EU-parlamenttivaalien mainonnan vaikutusta),…