Tiedotteet
-
Pekka Lundmark on Vastuullinen kesäduuni 2019 -kampanjan suojelijaVastuullinen kesäduuni -kampanjakauden 2019 suojelija, EK:n hallituksen puheenjohtaja ja Fortumin toimitusjohtaja Pekka Lundmark korostaa, että kesätyöntekijöiden osaamisesta kannattaa ottaa kaikki irti.
-
Visuaalinen kerronta kirkastaa jutun näkökulmaaPohdimme päivittäin, miten voisimme kehittää jo olemassa olevaa juttumalleja. Tärkeää on myös se, miten voimme yllättää lukijamme – ja itsemme – uusilla ideoilla, HS:n designtoimitussihteeri Emma-Leena Ovaskainen kirjoittaa.
-
-
Ilta-Sanomien Tapio Sadeoja jää eläkkeelle vuoden lopulla − nyt avautuu haku yhteen Suomen journalismin kovimmista pomopesteistäIlta-Sanomien vastaava päätoimittaja, kustantaja Tapio Sadeoja jää eläkkeelle vuoden 2019 lopussa. Seuraaviin käsiin Ilta-Sanomat siirtyy huippukunnossa: lukijamäärät rikkovat ennätyksiä, digimainonta on kovassa kasvussa ja tuloskunto on erinomainen. Kuka siis johtamaan seuraavan sukupolven Ilta-Sanomia?
-
Näin syntyi Legenda – erikoislehti Matti NykäsestäMaanantaiaamun uutinen mäkihyppääjä Matti Nykäsen kuolemasta pysäytti – mutta sitten käärittiin hihat, kertoo Ilta-Sanomien Simo Holopainen.
-
Timo Rinne Ilta-Sanomien kaupalliseksi johtajaksi, Jaakko Kuivalainen Sanoman B2B-toimintojen digijohtajaksiTalon sisältä löytyi kovat tekijät sekä Ilta-Sanomiin että B2B:hen. Nimitykset tulevat voimaan 1.3. alkaen.
-
Laadukas journalismi pitää pintansa myös tulevaisuudessaNuoret ovat valmiita maksamaan laadukkaasta ja luotettavasta sisällöstä, Helsingin Sanomien vastaava päätoimittaja Kaius Niemi kirjoittaa.
-
Luokitellun verkkomedian kasvu jatkuuLuokiteltu verkkomedia on saanut hienoa kasvubuustia hyvästä taloudellisesta suhdanteesta − työpaikka-, asunto- ja autoilmoittelulla menee hyvin. 20-vuotispäiväänsä juhliva Oikotie tulee kuitenkin pärjäämään myös suhdanteen kääntyessä, Sanoma Digitalin liiketoimintajohtaja Marja-Leena Tuomola kirjoittaa.
-
Nelonen Median tavoitteena on kasvattaa koko kotimaisen viihteen toimialaaLopulta ainoastaan yleisö päättää, mitkä biisit soivat kanavilla tai kuka artisti buukataan festareille. Mikään muu ei olisi fiksua liiketoimintaa, Nelonen Median liiketoimintajohtaja Kari Laakso kirjoittaa.
-
Annika Väisänen-Mattila Sanoma Media Finlandin toimistosuhteista vastaavaksi johtajaksiAnnika Väisänen-Mattila on nimitetty Sanoma Media Finlandin toimistosuhteista vastaavaksi johtajaksi (Director, Insight and Agencies). Hän raportoi tehtävässään mediamyynnin johtaja Tero Huovilalle.