Tiedotteet

  • 13.12.2018
    Oikotie tutki: Työn merkityksellisyys on tärkeää työpaikkaa valittaessa
    Työpaikkaa valittaessa lähes kaksi kolmesta pitää työn merkityksellisyyttä yhtenä tärkeimmistä kriteereistä, selviää Oikotie Työpaikkojen Suuri suomalainen työn merkityksellisyys -tutkimuksesta. Yhteenkuuluvuuden tunne ja oman roolin selkeys työyhteisössä luovat tyytyväisyyttä työhön. Yksilötasolla tärkeää on saada toteuttaa itseään.
  • 13.12.2018
    HS:n Lasten uutiset innostaa lapsia yhteiskunnallisten aiheiden pariin
    HS.fi:ssä ja Nelosella esitettävä Lasten uutiset kisaa vuoden parhaan lasten- ja nuortenohjelman Kultaisesta Venlasta. Lasten uutisten tuottaja Fanny Fröman kertoo, miksi ja miten tätä erityisesti kouluissa suursuosion saavuttanutta ohjelmaa tehdään.
  • 12.12.2018
    Lux Helsinki alkaa tänä vuonna Sanomatalolta
    Lux Helsinki on vuosittain järjestettävä viisipäiväinen valofestivaali, joka levittäytyy Helsingin keskustaan 5.–9.1.2019. 
  • 12.12.2018
    Helsingin Sanomat muistuttaa rumasta totuudesta rumilla villapaidoilla
    ​Helsingin Sanomien villapaitamalliston tarkoituksena on nostaa ilmastonmuutoksen, sotien ja #metoo'n kaltaiset tärkeät aiheet yhteiskunnalliseen keskusteluun joulutohinan keskellä. Tähän mennessä oman paitansa ovat saaneet jo mm. Martti Ahtisaari, Elina Knihtilä ja Mikko Hyppönen. Pieni erä paitoja on tulossa myös myyntiin.
  • 11.12.2018
    Nelonen Medialle 11 ehdokkuutta Kultaisen Venlan finaalissa
    Palkinnot jaetaan Kultainen Venla  -gaalassa Suomen Kansallisoopperassa 11.1.2019.
  • 03.12.2018
    Naisten vuoro − Sanoma Games lanseeraa Naisleijonapörssin
    Vuodesta 1995 kiekkofaneja ilahduttanut valmentajapeli IS Liigapörssin tuoteperhe laajenee keväällä 2019, kun Sanoma Games avaa huhtikuussa Espoossa pelattavien Naisten MM-kotikisojen innoittamana ensimmäistä kertaa Naisleijonapörssin.
  • 30.11.2018
    Monilukutaitoa media-ammattilaisten avulla
    Mediakasvattaja ja Helsingin Sanomien toimittaja Pauliina Grönholm pohtii monilukutaidon mahdollisuuksia media-ammattilaiselle.
  • 29.11.2018
    Sanoma Media Finlandin yt-neuvottelut on saatu päätökseen
    Yt-neuvotteluja käytiin kohdennetusti eri yksiköissä. 
  • 27.11.2018
    Sanoma ostaa osuuden Kaiku Entertainmentistä
    Sanoma Media Finland ostaa osuuden musiikkiyhtiö Kaiku Entertainmentistä. Kaiku Entertainment liittyy osaksi Nelonen Mediaa, mutta säilyy omana itsenäisenä yhtiönään. Kauppa toteuttaa Sanoman kasvustrategiaa.
  • 27.11.2018
    Tero Tiainen on nimitetty vastaamaan Sanoman digitaalisten tuotteiden myynnin kehittämisestä
    Tero Tiainen on nimitetty 20. marraskuuta alkaen Sanoma Media Finlandin mediamyyntiin Head of Digital -rooliin vastaamaan videoiden ja digitaalisten tuotteiden tarjooman kehittämisestä.