Tiedotteet

  • 16.09.2019
    Ilta-Sanomissa käsitellään tällä viikolla nuorten ulkonäköpaineita: Liki puolet teini-ikäisistä murehtii ulkonäköään päivittäin
    Kesällä toteutetun kyselyn mukaan lähes puolet suomalaisista nuorista murehtii ulkonäköään joka päivä. Viikon aikana asiaa käsitellään monesta eri näkökulmasta niin verkossa kuin painetussa lehdessä ja ISTV:n studiokeskustelussa.
  • 06.09.2019
    Pukeudu syyskuun yhdeksäntenä ysärimuotiin! Ysäripäivää vietetään jo toista kertaa
    Trumpetti- tai salihousut, vyölaukku, krepattu tukka ja muoviset klipsikorut, Hard Rock cafe -t-paita ja bandana-huivi. Maanantaina 9.9. on ysäripäivä, ja silloin saa ja pitää näyttää ysäriltä! HitMix tarjoilee tunnelmaan sopivaa musiikkia: koko päivän soi pelkkä ysäri.
  • 04.09.2019
    Sanoma yhdistää uutis- ja aikakauslehtitoimituksia – tiiviimmällä yhteistyöllä kiinnostavampia mediatuotteita ja lisää kehitysvoimaa
    Sanoma Media Finlandin uutismediat sekä kahdeksan aikakausbrändiä muodostavat jatkossa uuden yhteisen yksikön. Samalla yhdistetään yksiköiden kaupalliset ja kehitystoiminnot. Tavoitteena on tarjota lukijoille entistä kiinnostavampia digitaalisia mediatuotteita sekä vahvistaa liiketoimintaa ja tulevaisuuden kehitysvoimaa. Muut aikakausbrändit jatkavat Sanoma Lifestyle -yksikössä ja keskittyvät…
  • 04.09.2019
    Anu Ubaud Helsingin Sanomien toiseksi päätoimittajaksi
    Helsingin Sanomien toimituksen johtamismalli muuttuu. Toiseksi päätoimittajaksi nimitetään Anu Ubaud, jonka vastuulla on muun muassa lifestyle-toimitus, joka kasvaa yhtiön organisaatiomuutoksessa. Helsingin Sanomien toimitusta johtavat jatkossa vastaava päätoimittaja Kaius Niemi sekä päätoimittajat Anu Ubaud ja Antero Mukka.
  • 15.08.2019
    Aito Radiot ja Business FM osaksi Nelonen Median radioita
    Sanoma ostaa Aito Radiot ja Business FM:n, jotka siirtyvät osaksi Nelonen Median radioita. Kaupat toteuttavat Sanoma Media Finlandin kasvustrategiaa ja vahvistavat Nelonen Median asemaa Suomen suurimpana monikanavaisena viihdetalona.
  • 12.08.2019
    Iiro Kulvik Sanoma Lifestylen johtajaksi
    Sanoma Media Finlandin aikakausbrändiyksikön Sanoma Lifestylen johtajana aloittaa 12.8. Iiro Kulvik. Hän on aikaisemmin työskennellyt Sanoma Media Finlandin kuluttajamyynnissä strategia- ja liiketoiminnan kehitystehtävissä sekä asiakaspalvelun johtajana. Sanoma Lifestylen aikaisempi johtaja Johanna Lahti siirtyy Ilta-Sanomien vastaavaksi päätoimittajaksi.
  • 12.08.2019
    Maailman parasta visuaalista journalismia jälleen Sanomatalossa
    World Press Photo -näyttely avautuu Sanomatalon Mediatorilla 15. elokuuta.
  • 07.08.2019
    HS teettää 27-metrisen Hanki parempaa -jättigraffitin Flow-alueelle
    Näyttävä taidetempaus ja -teos on osa Helsingin Sanomien Hanki parempaa -markkinointikonseptia, jonka Hesari herätti henkiin toukokuussa parin kymmenen vuoden tauon jälkeen.
  • 06.08.2019
    Suomalainen Kari Korhonen valittiin piirtämään Roope Ankan Klondiken-päiväkirjat
    Suomalainen sarjakuvavirtuoosi Kari Korhonen on piirtänyt ja kirjoittanut moniosaisen sarjan nuoren Roope Ankan seikkailuista Klondikessa. Sarja on myyty useisiin maihin, ja se julkaistaan Euroopan Aku Ankka -lehdissä. Klondike-sarjakuvaa kehutaan Korhosen uran kauneimmaksi ja yksityiskohtaisimmaksi työksi.
  • 27.06.2019
    Yliarvostettu inspiraatio
    Luovassa työssä mitataan Riku Talvitien mukaan tahtoa, sinnikkyyttä ja uskoa lopputulokseen.