Tiedotteet

  • 31.05.2019
    "Irtonumerona, kiitos!"
    Sanoma Lifestylen aikakauslehtien irtonumeromyynti on ollut jo pitkään iloisesti plussalla. Isoimmat brändit, Me Naiset, Kodin Kuvalehti ja ET, ovat ylittäneet reilusti tavoitteensa. Irtonumerohyllyssä kisa on armoton – ostajalle kelpaavat vain kaikkein houkuttavimmat lehdet, Sanoma Lifestyleä vetävä Johanna Lahti kirjoittaa.
  • 31.05.2019
    Menaiset.fi yli kaksinkertaisti kävijämääränsä ennätysajassa
    Sanoma Lifetyle on vahvistanut naisyleisölle kohdennettua sisältöä Menaiset.fi-sivustolla. Sen ansiosta sivuston viikkotavoittavuus on lyhyessä ajassa keväällä lähes kaksinkertaistunut. Menaiset.fi tavoittaa nyt viikoittain peräti miljoona käyttäjää.
  • 20.05.2019
    Jippii! Aku Ankan lukijamäärä kasvoi 45 000 lapsella ja nuorella
    ”Haluamme edistää lukemista. Se ohjaa kaikkea lehden tekemiseen liittyvää sisällöistä markkinointiin. On upeaa nähdä, että olemme onnistuneet siinä”, Sanoma Kidsin johtaja Anne Nokelainen sanoo.
  • 10.05.2019
    Viisi vinkkiä datan hyödyntämiseen
    Kehityspäällikkö Jyrki Kostilainen vinkkaa, miten onnistut markkinoinnissa datan avulla.
  • 10.05.2019
    Aina tulee sanomista -brändikampanja ylitti tavoitteensa
    Sanoma Media Finlandin uusi B2B-markkinointikonsepti ylitti kaikki asetetut tavoitteet jo ensimmäisen aallon aikana. Mainonnan huomioarvo oli lähes 70 prosenttia, ja 54 prosentin mielestä kampanja vaikutti positiivisesti mielikuvaan Sanomasta markkinoinnin kumppanina.
  • 03.05.2019
    Sohvapöydän kunkku 15 vuotta: Mikä Ilta-Sanomien Tv-lehdessä jaksaa kiinnostaa?
    ​Ilta-Sanomien Tv-lehden 15-vuotispäivää juhlitaan varsin poikkeuksellisessa markkinatilanteessa. Lehti on jo vuosia ollut printtimaailman outolintu, joka on onnistunut pitämään asemansa muun markkinan laskiessa ympärillä.
  • 02.05.2019
    Antti Luusuaniemi vetämään Nelonen Median elokuvalevitystoimintaa
    Nelonen Medialla on pitkä historia kotimaisten elokuvien rahoittajana, esittäjänä sekä markkinoijana. Nyt Nelonen Media vahvistaa asemaansa elokuvan alueella ja ryhtyy myös kotimaisten elokuvien levittäjäksi. Antti Luusuaniemi aloittaa Nelonen Median kotimaisen elokuvan päällikkönä 2.5.
  • 29.04.2019
    Petri Vatanen on nimitetty vastaamaan Sanoman mainonnan teknologian kehityksestä
    Petri Vatanen on nimitetty 20. toukokuuta alkaen Sanoman B2B-organisaatioon vastaamaan mainonnan teknologian kehityksestä Head of Ad Technology -roolissa.
  • 26.04.2019
    Yhteisöllisyys on läheisyyden luomista
    Engagement ja yhteisöjen rakentaminen ovat someajan muotitermejä, mutta yhteisöllisyys on aina ollut Kodin Kuvalehden dna:ssa, kirjoittaa toimituspäällikkö Mari Markkanen.
  • 17.04.2019
    Jukka-Pekka Ylisen vastuulle Nelonen Median kotimaiset urheiluoikeudet
    Ruudun kuluttajamyynnistä vastannut Jukka-Pekka Ylinen vastaa jatkossa myös Ruudun kotimaisista urheiluoikeuksista. Ruudun tarjooma sisältää tärkeimmät kotimaiset palloilusarjat, Veikkausliigan ja Superpesiksen, mutta myös lentopalloa, salibandya, eri kiekkosarjoja sekä naisten ja nuorten sarjoja.