Tiedotteet

  • 26.02.2019
    Puhelinmyynti saa asiakkailta hyvää palautetta
    Puhelimessa ostaminen on monille asiakkaille helppoa. Kaupan päälle usealle jää palautteen mukaan hyvä fiilis, puhelinmyynnin johtaja Johanna Maula kirjoittaa.
  • 26.02.2019
    Uusi printtilehti Tiede Luonto pureutuu ajankohtaisiin luonto- ja ympäristöaiheisiin
    Tiede Luonnon jutut koskettavat jokaista suomalaista, mutta näkökulma voi olla myös kansainvälinen. Ensimmäisen numeron teema on Itämeri.
  • 21.02.2019
    Pekka Lundmark on Vastuullinen kesäduuni 2019 -kampanjan suojelija
    Vastuullinen kesäduuni -kampanjakauden 2019 suojelija, EK:n hallituksen puheenjohtaja ja Fortumin toimitusjohtaja Pekka Lundmark korostaa, että kesätyöntekijöiden osaamisesta kannattaa ottaa kaikki irti.
  • 20.02.2019
    Visuaalinen kerronta kirkastaa jutun näkökulmaa
    Pohdimme päivittäin, miten voisimme kehittää jo olemassa olevaa juttumalleja. Tärkeää on myös se, miten voimme yllättää lukijamme – ja itsemme – uusilla ideoilla, HS:n designtoimitussihteeri Emma-Leena Ovaskainen kirjoittaa.
  • 13.02.2019
    Ilta-Sanomien Tapio Sadeoja jää eläkkeelle vuoden lopulla − nyt  avautuu haku yhteen Suomen journalismin kovimmista pomopesteistä
    Ilta-Sanomien vastaava päätoimittaja, kustantaja Tapio Sadeoja jää eläkkeelle vuoden 2019 lopussa. Seuraaviin käsiin Ilta-Sanomat siirtyy huippukunnossa: lukijamäärät rikkovat ennätyksiä, digimainonta on kovassa kasvussa ja tuloskunto on erinomainen. Kuka siis johtamaan seuraavan sukupolven Ilta-Sanomia? 
  • 08.02.2019
    Näin syntyi Legenda – erikoislehti Matti Nykäsestä
    Maanantaiaamun uutinen mäkihyppääjä Matti Nykäsen kuolemasta pysäytti – mutta sitten käärittiin hihat, kertoo Ilta-Sanomien Simo Holopainen.
  • 08.02.2019
    Timo Rinne Ilta-Sanomien kaupalliseksi johtajaksi, Jaakko Kuivalainen Sanoman B2B-toimintojen digijohtajaksi
    Talon sisältä löytyi kovat tekijät sekä Ilta-Sanomiin että B2B:hen. Nimitykset tulevat voimaan 1.3. alkaen.
  • 08.02.2019
    Laadukas journalismi pitää pintansa myös tulevaisuudessa
    Nuoret ovat valmiita maksamaan laadukkaasta ja luotettavasta sisällöstä, Helsingin Sanomien vastaava päätoimittaja Kaius Niemi kirjoittaa.
  • 07.02.2019
    Luokitellun verkkomedian kasvu jatkuu
    Luokiteltu verkkomedia on saanut hienoa kasvubuustia hyvästä taloudellisesta suhdanteesta − työpaikka-, asunto- ja autoilmoittelulla menee hyvin. 20-vuotispäiväänsä juhliva Oikotie tulee kuitenkin pärjäämään myös suhdanteen kääntyessä, Sanoma Digitalin liiketoimintajohtaja Marja-Leena Tuomola kirjoittaa.
  • 06.02.2019
    Nelonen Median tavoitteena on kasvattaa koko kotimaisen viihteen toimialaa
    Lopulta ainoastaan yleisö päättää, mitkä biisit soivat kanavilla tai kuka artisti buukataan festareille. Mikään muu ei olisi fiksua liiketoimintaa, Nelonen Median liiketoimintajohtaja Kari Laakso kirjoittaa.