Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelijamme auttavat käyttäjiä eri palveluiden käytössä ja esittävät käyttäjille asiakastietoihin perustuvia tarjouksia.
Asiakaspalvelumme kerää asiakassuhteen hoitamiseksi esimerkiksi asiakaspalautteet ja tukipyyntöjen tiedot sekä tiedot itse ongelmasta, jota ratkottiin. Tallennamme myös asiakaspalvelupuhelut.
Suoramarkkinointi
Markkinoimme omia tuotteitamme esimerkiksi sähköpostitse tai puhelimitse.
Pyrimme kohdentamaan tarjoukset siten, että ne olisivat käyttäjille mahdollisimman kiinnostavia. Tarjoamme käyttäjille sopivia tarjouksia perustuen kunkin käyttäjän tilaushistoriaan tai mielenkiinnonkohteisiin, joista käyttäjä on meille kertonut tai jotka olemme arvioineet perustuen digitaalisten palveluiden käytöstä havainnoituun dataan.
Haluatko tietää tarkemmin, kuinka käytämme dataa asiakasviestintää, suoramarkkinointia ja asiakaspalvelua varten?
Lue lisää täältä
Muut käyttötarkoitukset
Tuotteiden toimitus ja personointi
Hyödynnämme dataa saumattoman asiakaskokemuksen tuottamiseksi. Autamme käyttäjiä löytämään itselleen kaikkein kiinnostavimmat tuotteet, tarjoukset ja asiakasedut.
Mainonnan kohdentaminen
Datan avulla esitämme yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa käyttäjille mainontaa, joka on todennäköisesti käyttäjiä kiinnostavaa. Samalla tarjoamme mainostajille kohderyhmiä sivustoillamme ja sovelluksissamme näytettäville mainoksille – lehdet on kautta aikojen rahoitettu osittain mainoksilla.